lauantai 23. toukokuuta 2009

Vähän kuin Jane Fonda vuonna 1983

Mitäpä sitä sateisena lauantaina muuta, kuin kaupungille kukkaroa keventämään. Perimmäinen tarkoitus oli löytää miehelle syntymäpäivälahja. Neljän hikisen tunnin jälkeen olin ostanut itselleni uudet jumppalenkkarit, jumppavaatetta ja kynsilakkaa. Ei ensimmäistäkään syntymäpäivälahjaa kassissa - hyi minua pahaa tyttöystävää! Silti olen hurjan iloinen, vaikka lahjan haku siirtyi ensi viikkoon - sain vihdoin ja viimein uudet lenkkarit. Yli kymmenen vuotta vanhat tossuni ovat niin kuluneet ja haisevat, että on varmasti laitonta hyppiä tunnilla sellaisilla kenkkuloilla. Olen etsinyt ikuisuuden sopivia kenkiä - lähes kaikki sovittamani tossut ovat olleet kamalan rumia, väärä lestisiä tai sika-kalliita. Kannatti etsiä ja sovitella hikihatussa - nyt kassissani matkustaa täydellinen Nike-pari minun jalkoihini. Kohta nousee jalka samaan malliin kuin Jane Fondalla vuonna 1983.

2 kommenttia:

Helena kirjoitti...

Hienot. Itse olen käyttänyt Nikejä jumpassa vuodesta -93. En samoja, mutta saman merkkisiä :)

Kimpassa kirjoitti...

Melina: Joo, Niket on parhaimpia!